Saturday, November 1

Saturday Urban Life

The Egertorget square in Oslo is a place of many different activities. This Saturday the street musicians were a strange girl band which we did not know if they had a break from Psychiatric imprisonment or participated in a Hen party. At the City Hall Square we found an object dedicated to RuneE although the street light is swapped with a sculpture. Seagulls everywhere, also in Oslo.
Today luncheon took place at Cafe Sorgenfri where the Buffet (at nok 195) can be recommended by the Chef Anne and the editor.
When leaving Aker Brygge the sun is setting and the light fron the fjord is making us remember that on Monday the Bridges Between for November have to be posted. Go photo hunting this weekend and give all of us your contribution to the meme on Monday 3rd.

Click on photos to get large pictures.

4 comments:

Torsdag 1952 said...

Thanks for sharing Oslo'sm Urban Life.
This weekend I'm in Berlin, may be I'll get some nice shots.
Hilsen Hartmut

Anne said...

For en trivelig dag dere har hatt da :-) god mat her dere også spist ser jeg, og at den serveringsdamen smiler så vakkert til deg, ja det kan jeg forstå.

Håper nå ikke at du var på Egertorvet i går når det antatte selvmordsatentatet foregikk da???
For du så vel Hunter?

Flott kveld ønskes deg og fruen.

FO - 2 said...

God helg til deg og din kjære også.
Nyt den!
Det ser jeg at dere kan allerede forresten. :)

Jeg liker å være urban innimellom. Kose meg med en bytur.
Har fri på onsdag, og da skal jeg ta meg en tur til Bergen.
Siden er det godt å kunne trekke seg tilabke på en fredelig øy..... ;)

Maria Verivaki said...

cafe sorgenfri looks like a great place indeed