Monday, April 1

Easter 2013 is over - The sun is still here

Easter 2013 is almost over. People are sitting in heavy traffic on their way from the hotels or mountain cabins to their homes. The weather in southern Norway has been fantastic and over Oslo the sky is still blue withouts clouds. Temperature is a little too low during the nights for the Spring to get the grip on the growing nature.
But the beauty of our neighboring houses is worth a blogpost this year as many before.
From today we talks about April 2013.

3 comments:

Anne said...

Lekkert samspill mellom lys og skygge! Åsså fikk jeg da oppdatert med i Arne verden den siste tiden :-)

Nesten så jeg tror dere har mer vinter enn oss ennå Arne, så mye snø rundt hytta deres da, ikke til å tro.

Hils frua i stua.

Rune Eide said...

Hyggelig å høre fra deg igjen! Fine farger og samme vær som her ser jeg.

Synd at du må ha deg en ab-kur, men det jo bra at du slapp innleggelse. Jeg var selv på RH for kontroll for noen uker siden. Alt OK og jeg slapp angio. Lykke til med din kontroll - du er blitt en skikkelig veteran i dette "gamet"!

Anne said...

Takker for gode ord Arne, og ler nå litt for jammen fgøler jeg at det er du som er ungdommen av oss to, og jeg den gamle sinka... Ikke engang kommer helt inn i den FB greia, og ikke er jeg helt overbevist om at jeg liker det mediet heller, steike dårlig på bilder, DET! er de i alle fall, derfor mest blogg for min del :-)