Saturday, October 25

Last Lawn cutting and apple harvesting needed

Friday my absolutely last lawn cutting took place this year. Now the summer residence is completely ready for the winter season. Thank you for the great time in 2008. Looking forward to se you at Easter time when the pink rhubarb is coming out of the earth. The neighbors winter apples are still in need of harvesting. They tasted great for lunch yesterday.
Update Saturday morning:
When somebody don´t like you they send you a message like this as comment to my Saturday post.
I cannot clearer get the hint: Keep off my meme!!!

7 comments:

Unknown said...

Jeg skulle ha klippet gresset jeg også men det har vært for fuktig her så jeg får heller låne en skurtrekser til våren :)
Meget flott det siste bilde.

Anonymous said...

Hi Arne,

We had to remove your link from the Skywatch Site, because you didn't have a Skywatch Post. (Again!)
Please sign up for Skywatch only, if you do have a Skywatch post on your site.
Thank you!
The Skywatch Team

FO - 2 said...

Da er både du og hagen klar for vinterdvale da..... ;)
Det er god følelse når man har gjort det man burde gjort... ;)
Nyt den gode følelsen og ha en fin lørdag.

mrsnesbitt said...

We too need to give our lawn a final cut...and indeed get the garden ready for its winter sleep!
Have a great weekend.
Dxxx

Gerald (SK14) said...

regarding skywatch I wonder if it because you linked to the blog itself and not the specific skywatch post which is now about three posts old due to later posts being added.

but with them deleting all the links each week I have to admit that it easier to link to the blog than the specific post - I find one gets a lot of comments in the first six hours and not much after and if you post late then little response.

I wouldn't take as a personal slight though.

this year seems to have gone so fast.

Marie said...

Ja, det går ugjenkalleleg mot vinter! Eg har sett inn grasklypparen for vinteren eg også. Her hos oss har me storm og regn i dag, godt med hole hus!

Trur dei i SWF manglar litt av gangsynet... Eg lenkar alltid opp til bloggen eg og ikkje til innlegget.

Som mine dager er said...

Hi Arne

Det er alltid vemodig å pakke vekk sommeren. Det er trist å vite at det er lenge til neste gang vi har sol og varme rundt oss, og at vi nå skal tråkke oss igjennom mange måneder med mørketid og kulde. Fysjom, som jeg misliker denne tiden. Er ikke født til dette jeg.

Jasså, så du er kastet ut av Skywatch du?! Hva er det de holder på med nå da? Ser jeg innlegget ditt jeg. Det eneste som mangler er vel overskriften som sier at dette er et SkyWatch innlegg. Ingen grunn til å bli ekskludert, spør du meg da.

Godklæm fra Trondheim.

Marit