Saturday, October 18

More Saturday Photo Safari

According to the weather prognoses from Yr.no next week will be full of Strong Breeze and rainy weather in Bergen and Gale at Stad

I look forward to photos from these weather conditions and not only beautiful postcards with blue sky and sunshine, clear water reflexes and interior still life arranged according to the fashion stylists.

Do you take the challenge?

Oslo is at the moment both demolitions where old houses need to be torn downand uprising symbols of vitality and strength.
but also hot and surprising colors at your doorstep or just around the corner.

4 comments:

Ivar Østtun said...

I take the challenge Arne. Heavy wind next week and I will be outside. I am also looking forward to shoot "dramatic" wintershots :-)

Unknown said...

Du har virkelig vært på safari ser jeg :) En flott serie med bilder både i dette innlegget og det under. Ja vi er vel kansje skånet det værste uværet vi. Men jeg kunne godt tenkt meg å vært ved kysten når det virkelig sto på som værst. Og tatt bilder selvfølgelig :)

Rune Eide said...

Jeg har nettopp vært ute og gått en godtimes tid - dessverre må jeg meddele at det var var en god del sol rundt min lille øy akkurat nå. Men jeg skal se om jeg ikke finner et bilde der det også er en vanndråpe på.

fin høst i hovedstaden - både for trær og bygninger. Noe vemodig på mer enn en måte.

FO - 2 said...

I dag har vi hatt både sol og regn på disse kanter.
Det er mest fristende å ta bilder i vakkert vær da, men vi får se.... ;)
Nydelige høstfarger hos deg. Fine, sa den eldste datteren her da hun tok en runde bort til dataen.