Sunday, September 17

27 som er glad for å leve


27 som er glad for å leve
Originally uploaded by ArneA.

Denne helgen har vi tilbrakt på Sundvollen Hotell sammen med Foreningen for Hjerte - Lunge Transplanterte. Det har vært moro.

Først og fremst fordi vi hadde muligheten til å treffe mange av de som vi var i Napoli sammen med tidlig i sommer, men ikke minst fordi jeg selv fikk muligheten til å gjennoppfriske "sagmuggen i manesjen" fra den tid jeg var aktiv som leder av kurs og seminarer i Det norske Veritas.
Jeg var bedt om å lede selve Organisasjonskurset, som årets høstkonferanse var sentrert omkring.

Det ga mulighet for å hente frem X-modellen, Joharis vindu, Con Fu Tse´s tanker om involvering og Platons advarsel om ikke å være politisk engasjert.
Både Styret i foreningen og deltakerne var fornøyd med min prestasjon, og selv kunne jeg forlate konferansen med et tifreds smil rundt munnen. Vel blåst, gammel kjerlighet ruster i hvertfall svært langsomt.

Bilder fra konferansen ble sendt ut på nettet via min nye K800i telefon slik at medlemmer som ikke var tilstede på et vis kunne følge med, og de digitale bildene finnes nå på mitt Flickr-bibliotek

1 comment:

Anonymous said...

Tusen takk for en flott helg, helt ærlig trodde jeg dette var vanskelig stoff. Men du klarte å gjøre det forsåelig, spennede og interesant. Ikke minst engasjerende, tror ikke jeg har opplevde så mye deltagelse fra samtlige på våre samlinger noen gang. Vi hadde også en flott samling med Kirsten fra Lungeavd.Takk til deg og Tullen for hyggelig middag, med en nydelg vin. Klem til dere begge fra Nina