Sunday, September 3

Ny link: Bilder / Meldinger fra K800i


En liten blogpost for å informere om at jeg nå har laget en link til mitt arkiv over mobilsendinger. (se til høyre på bloggen)
Etter at jeg skaffet meg et nytt mobilkamera, med telefon og musikkboks, en Sony Ericsson K800i med 3,2 megapixel og masse mer, vil det bli mer blogging på direkten.
Forhåpentligvis vil dette skape en ny dimensjon til mitt liv som Cyborg.

En viktig bestandel i mitt liv som Cyborg er min Thera DR 7960i pacemaker som, på grunn av total AV-blokk grad 3 i det transplantaterte hjertet, holder pumpefunksjonen fra venstre hjertekammmer i gang. Se enda mer om hjertets deler og funksjoner her

På førstkommende tirsdag skal batteriet på pacemakeren sjekkes på RR. Den estimerte levetiden er 9.7 år, og nå er det 8.5 år siden mitt begynte å pulse, og det har det gjort kontinuerlig siden den gang. Forhåpentligvis blir resultat av undersøkelsen at vi begynner planleggingen av batteriskift i løpet av de kommende 12 måneder.

No comments: