Wednesday, September 20

Brann i naboskapet

Watch the video
Blinkende Blå lys er vi vant til her hos oss. Brannstasjonen er 100 meter unna, og utrykninger skjer ofte. Brannfolkene skal ha honør for ikke å bruke sirene før de har passert oss, men i dag (klokken 19.30) ble det bare blålys.
Det var brann i den nyresturerte Jørgen Moesgt 1, nabohuset til brannstasjonen. I løpet av kort tid var det 3 brannbiler, 4 politibiler og 1 ambulanse på plass. Godt å bo nært profesjonel hjelp. Se videoen (tatt med K800i) fra aksjonen med røykutvikling tatt fra balkongen vår.
Se også VG om saken

1 comment:

Anonymous said...

Får håpe at formen snart er tilbake. Forundrer meg ikke om du er en av oss som gir 110% i situasjoner der vi ønsker å bidra også er vi helt tomme etterpå. Slik har jeg hatt det i flere år, men nå begynner jeg endelig å ha overskudd til mer enn bare den lille "overboosten".

Selv om blodprøvene sier at jeg ikke er helt i form har jeg i dag satt flere personlige rekorder, kanskje på trass.. hehe.