Thursday, March 1

More hospital emergencies delays

Som en oppfølging av beskrivelsen fra det Walisiske Helsevesen, og spesielt ambulansesituasjonen jeg selv ble en del av for en uke siden, legger jeg her inn en lenke til BBC News / Wales fra i dag. Kaoset jeg havnet opp i, bare vokser.

Har også snakket med Diakonhjemmet siden sist (dr. G. ringte meg for oppfølging selv om jeg hadde fortalt dem da jeg forlot sykehuset lørdag kveld, at jeg ville ta kontakt med RH Hjertemedisin på mandag). Det viktigste fra den samtalen er vel at det nå står helt klart i min journal at Diakonhjemmet SKAL kontakte transplantasjons legene på RH dersom jeg skulle havne på deres sykehus på nytt.

Forøvrig er jeg betydlig bedre.

1 comment:

Lucy said...

God idé å få inn i journalen at tx-pasienter ska følges opp umiddelbart via RHs transplantasjons-spesialister. Det er ikke mindre viktig at v har venner og familie som passer på. Mine venner var så provosert av behandlingen på Diakonhjemmet at de vurdeert å hente bil med madrasser og dyner for å få meg til RH. Dr K på Diakonhjemmet ringte RH med en hilsen til meg med beklagelse over den nonchalante behandlingen som jeg var blitt utsatt for. Da jeg kom hjem skrev jeg brev til ledelsen og helseregion Øst om gamblingen som Diakonhjemmet utsetter transplanterte pasienter for, fordi man ikke innser sin engen inkompetanse.
Ellers har jeg fantastiske opplevelser på sykehus i Syd-England og Skottland.
Hilsen
Den Danna (ff)