Thursday, June 25

Sign of the Day - Summer is hot

The weather forecast for my birthplace Ålesund (photo from Sunnmørsposten below) gives great opportunities for the weekend ahead.
This town has during the last years gone through a process of keeping the Jugend facades of the buildings, but renovate the interiors in most of the houses. A discussion has been giong on if the city can still be called the Art Nouveau Jewel, or if the sign below is more accurate.
In this summer heat another discussion has also come to the surface in tabloids. The signs from Denmark are my contribution to this debate.

2 comments:

mrsnesbitt said...

It is truly amazing what can be bought!

Anne said...

Varmen har kommet hit og gitt, nesten så det også blir litt for mye for denne dama .-)

Ler meg nesten skakk av de reklame greiene, eller nå hva det er.... nesten så en ikke tror det er sant.

Men for min egen del må jag nok si at jeg trenger ikke hverken det enen eller det andre, fake produkter er ikke helt min stil, og befruktning er vel også en tid jeg har lagt bak meg, så..., men du så fornøyelig å se, lese.

Du svarte aldri ang de maleriene dine Arne,men greit nok du vet jeg kan være interessert om du dog ikke ligger på Munch nivå i pris.

For mer motivasjon til å male damer se min dagens post i fotobloggen...

hils Frua. klem Anne