Friday, March 11

This is also Spain in March

Our first 10 days in Malaga this spring was like summer (scroll down and have a look), but during the last week the sun has almost forgotten to show up. The only people down here that feel really satisfied are the surfers. A single track of footprints lead to the water. Nobody is sunbathing.
However, there are some that have been out in a "winter"night before, and Tullen loves her raincoat given by the grandchildren in Wales for Christmas. The only problem is that she has to use it every day.
If not out strolling along the beaches, the hotel lobby is an area with Wi Fi connection and a large library containing all kind of literature and languages. The coffee-bar is also just around the corner.

1 comment:

Anne said...

Uansett Arne, dere er på tur og har det kjekt :-) noe helt annet enn hjemme, og bare det er positivt påfyll kan du skjønne.

Til tross for lite badevær viser du nå et vakkert bilde fra stranda, ditt beste bilde på lang lang tid, og jeg satt bare å drømte meg helt bort i bølgene og de fine fargene i sanden, hærlig hærlig. Godt ingen flodbølge er på vei din vei, og godt du ikke er i Asia, ja det sier nå jeg!!

I trøndelag har vi harr fire årstider den siste uka, regn og surt, helt vinterhvitt men masse snø innimellom, også har det vært sol med 15 varmegrader på terassen, forandring fryder sises det, men... jammen om jeg helt vet du.

For min del har det hatt liten betydning, sittet fast på en viss plass helt slått ut av ett noro-virus som har herjet som satan på sykehuset vårt, både pasienter og pleiere har gått under for tvert, men nå håper jeg formkurven min er stigende i alle fall.

God helg til deg og Tullen.
Klem fra Anne