Sunday, November 18

jubileumsmiddag med familien

Vi er ikke mange i nærmeste familien, og da det desverre ikke var mulig for de i Wales å komme over for å delta, ble det en liten men dog hyggelig markering av 60 års passeringen.

Bløtkake med 6 lys og nok Cremant som oppvarming før Cafe Christiania dekket opp til julemat pluss, pluss (forøvrig en halv time med 240 norske supportere hoiende i restauranten før landskampen mot Tyrkia), og en liten nightcup sammen med Brit og mailing med utlandet ble til en riktig så hyggelig jubileumsmiddag.

Flott at de som må reise et stykke, syns det er hyggelig å være sammen med oss. Gaver fikk jeg jo også, og siden jeg driver med oppgradering av IT utstyr og andre dippedutter, var det flere bidrag i så måte.
Blant annet fikk jeg Apples nye operativsystem Leopard fra barna. Om jeg ikke kommer på nett i nærmeste fremtid, kan det henge sammen med oppgraderingen som starter like etter publiseringen av denne bloggen. Jeg er spent på om min iMac G5 PowerPC orker det nye og avanserte OS 10.5. Teoretisk skal det gå, og nå får vi se.

1 comment:

Rune Eide said...

Vel overstått og vel unt!
MVH
Rune