Thursday, May 14

Mid-life crises - Norwegian style ?

Sometimes I wonder if everything are as it should be:But then I realize that it happens to others as well ... A friend of mine, same age, told me this:

After having been married in 44 years, I took one day a critical eye on my wife and told her this: "Honey, 44 years ago we had a cheap apartment, a cheap car, we slept on the couch in the living room, and watched a 10-inch black and white TV. But I went to bed everyday with a hot woman of 25 years.
Now I have a home to 4 million, a car to 750,000, a huge double bed, and a 50-inch flat TV,
but I need every night go to bed with a tired women at 65! As far as I can see you have not followed up here! "

My wife is a quite sensible women. She said only:
"Go out and just find yourself a hot chic woman of 25 years, and I will ensure that you get back: A cheap apartment, a cheap car, a sofa bed and a cheap black-and-white TV!"

Mature girls are fantastic.
They make sure you solve your mid-life-crises in seconds!

5 comments:

9na said...

Hei, den satt, haha, godt sagt.
Nå har jeg jammen blogget in English, believe it or not.. Takk for innspillet, dette er morsomt. Forresten hadde jeg et lite innlegg side 3 i Aften (Aftenposten) i går, om noe ganske annet enn kloakkpumper da.

Rune Eide said...

Her kunne man jo sagt mangt, men du kan i alle fall skryte av at du er delvis resirkulert og derfor har et stykke igjen!

Anne said...

:-))))) ja, DEN kjenner vi igjen!!
Du så sant så sant....

og JA!!!!! Arne, visste bare at du var en herre med stil og god smak.

Anne said...

Klokka er litt over tre, og jeg overlevde pinadø!!!! klippen :-)

I kveld blir det feiring med noe godt i glasset, og jeg kunne slengt meg rundt hghalsen din i ren glede :-)

Livet leker, og jeg just love you Arne. Hils din vakre kone!! Klem

GundaM said...

Hihi, den var bra ;) Ser Anne love u, så da slipper ejg si det;)

ha en flott 17.helg der nede ;)