Saturday, January 19

Primulas and Saturday (Night Fever)

Variasjoner i bloggen er vel også en nødvendighet for å holde mine besøkende nyskjerrige og spente på hva kommer i dag.
På min vei til Rikshospitalet for å sjekke utviklingen av en av bivirkningene ved det å være transplantert, hudkreften, måtte jeg passere denne samlingen av Primula planter. For meg betyr det at våren nærmer seg da det vel er den første vårblomst blomsterbutikkene velter over oss. Søte, men stusselige hver for seg. Kanskje det er derfor at tilbudene er mange jo flere du kjøper.

På veien måtte jeg også passere butikkvinduet som jeg blogget om i desember på en Sky Watch Friday . Man kan jo få Night Fever av mindre, men det er jo også et eksempel på at kameraet (selv om det er et lite Sanyo Xacti CG6 som får plass i lommen) alltid bør være med deg. En mulighet finnes selvfølgelig i de beste kameramobilene, men fortsatt er det mange av oss som ikke henger med på den galoppen.

Det gjør jeg imidlertid på IT siden. Tirsdag annonserte Apple sin nye MacBook Air. Fristende, men det blir nok heller en ny MacBook Pro som kjøpes  på dagens lørdagsshopping til Eplehuset i Operapassasjen. (mon tro hva de skal kalle den nå som Operaen er flyttet til Bjørvika)

En spennende lørdagskveld ønskes dere alle.

Oppdatering!
Det blir nok ikke handling i dag likevel.

6 comments:

FO - 2 said...

Fargerike Primulaer! :)
Ett flott syn.
Noen av oss har bare ett lite kamera..... ;)
Ønsker deg en fin lørdag og god helg, uansett hvilket kamera du bruker.

GAWO said...

Primula er et syn for øye og et løfte om vår i anmarsj.

Kikket litt på vindusdamene dine. De hadde jo et lekkert antrekk, men for å være ærlig så foretrekker denne jenta stilongs. Både som turantrekk i fjellet og under skinndressen på MC-tur. Alt annet blir fort for kaldt.
:-)

GAWO said...

hei igjen.
Jeg var ikke oppdatert på årets MC nyheter. Men nå er jeg det!! Så takk for linken. Masse spennende å se. Og nakne sykkler er altså in, men jeg holder meg fortsatt til min mer påkledde. Der også!!

Anne said...

Snoket litt videre på denne siden din.... og gud bedre meg hvor flink du er til å male mann...

Anne said...

Kan jeg låne ett av bildene dine på siden min... ? Ble slått av en tanke her...

Godtar at du sier nei da, helt greit det :-)

FO - 2 said...

Hei igjen.
Har vært innom hjemmesiden din og kikket på maleriene dine, jeg også.
FOR noen farger og motiv!!!
Jeg elsker farger. Sterke og mange!
Flotte bilder. Du maler jo vakre blomster. ;) Ettermiddagstanker er en av mine favoritter.
Hvem inspirerer deg? Synest det ene bildet minnet litt om Oddvar Torsheim. ;)