Saturday, April 4

Ready, Steady, Gone (Tonsils removed)

Helene has been at the hospital since yesterday. Removal of her Tonsils was on the agenda. She is like her grandfather well known with hospitals, doctors and nurses due to her premature birth some years ago. This time she discovered the Barbie dolls at the playroom. On Sedation she is more than ready for the operation, and soon after she went into dreamland.
This morning the tonsils are gone and breakfast is part of the discharge procedure.
Well done Helene, you are a big girl.

6 comments:

mrsnesbitt said...

Well done Helene! All the world's greatest chicks have their tonsils removed at your age! I did too...oh you guessed! lol!

Anne said...

Utrolig flink jente!!

Gratulerer Helene :-))

Ivar Østtun said...

Flink jente ja.
Mine 3 har også fått fjernet mandlene. Var helt pyton når de fikk narkosen og sovnet i hendene mine.

Ønsker deg og dine ei strålende påske :-)

GundaM said...

Så tøff en jente, og godt få det overstått!!

Og takk Arne for herlige kommentarer inne hos meg, du får meg til å le. Uansett ;0) Du skulle hatt et program på radio du med din skarpe tunge og gode poenger;)

Ha en flott dag! Om det blir rolig inne hos meg er det pga at ejg er blitt pressa til å bli med oppi alpinløypa idag....

ANNA-LYS said...

Starkt gjort tjejen
Pippi Långstrump
skulle bli grön
av avundsjuka!

Anonymous said...

Brim over I assent to but I think the post should secure more info then it has.