Sunday, December 2

Minner fra 2003 - 2004

Denne blogposten sent søndag bare viser at jeg nå har klart det jeg trodde ikke var mulig, å presentere - public - de viktigste hendelsene i ferie/tur aktiviteten i 2003 og 2004. De neste årene vil bli presentert i morgen, og selvfølgelig er alle Bildene lagt ut på mitt  FOTO GALLERI som både personer med Mac og PC skulle kunne se.

Det første bildet er fra sommerferien i 2003 hvor Berlin, Praha, Firenze, Piza, Verona, Kitzbuhl og Hamburg ble besøkt. Bildet ovenfor viser Keisergebirge nord for Kitzbuhl.

I mars 2004 var vi i Madrid med museumsbesøk som det helt store, men inntrykkene fra terrorhandlingen ved Atocha stasjonen glemmer vi aldri.I juni 2004 var jeg sammen med de flotte pensjonistene i DNV på en ukes tur til Toscana. Med nyhetene om den "gule" marmoren på den nye operaen i Oslo friskt i minne, tar jeg med et bilde fra Carrara-fjellene der marmoren kommer fra.
Litt senere i juni var vi på tur til Irland og Dublin. James Joices hjemsted i Sandycove er avbildet på fotoet over, og under har Gamlegjengen det helt Hipp - Hipp - Hurra hos AnneKath og Asbjørn på Øya.
En vakker helg i September dro vi til Hemsedal og fikk med oss en tur opp på toppen av Skogshorn, 1728 moh. Derfra fikk vi god sikt til Jotunheimen i nord.
Den Iberiske halvøy avsluttet feriereisene i 2004. Først til Spania og Antons flotte sted ved Manilva Beach som ligger like syd for Puerto De la Duquesa som neste bilde er hentet fra. Bilder fra Sevilla er også inkludert i den filen på biblioteket.
Deretter feiret vi bursdag i Lisboa som det siste bildet i serien viser.

Så nå er det bare å vente med spenning på hvor vi reiste i 2005 og 2006 om dere ikke selv finner det ut ved å besøke mitt nye fotobibliotek på dotMac

1 comment:

Rune Eide said...

Ingen tvil om at du kan nyte livet!

PS Første bilde burde gå rett til "Sky Watch Friday"