Monday, September 29

Bridge over river Spree Berlin

In this month Bridges Between I take you to Berlin where we cross the western bridge of river Spree at MuseumInsel and visit the Lustgarten and Berliner Dom (in the background.) The bridge is at the end of Unter den Linden and at the start of Karl-Liebknecht Strasse towards Alexanderplatz.
I have made this post to help Sarah Palin in her afford to get some knowledge in foreign politics. Berlin is one city now! Her latest interview worried me, but feel free to make your own judgement. Don´t expect her to know anything about Norway.

I present the Bridges meme a week early due to other activities next Monday, and in the meantime we do as Leonard Cohen Take Berlin.

7 comments:

Anne said...

Fltt bro da gitt, som var ukjent for denne damen, men så har jeg da heller aldri inntatt Berlin!! og klart synes en å høre Cohens sexy røst bare ved tenken på hans melodi.

Den video`n du!!! Skulle nesten forvente at den dama var blond??

Gerald (SK14) said...

The statues that adorn this bridge are most imposing and impressive - only realised after clicking for the larger picture.

Anne said...

Som du ser hos meg i dag har jeg funet et nytt satsningspunkt mens jeg blant annet venter på at Tomra skal "ta verden med storm" :-))

Anne said...

Bloggverdens svar på Tore Sandberg du, bare MYE kjekkere :-) mer sånn Ola Thune (som jeg mistenker tror selv han er mye kjekkere enn hva han egentlig ER!)

Nyskjerrighet er sunt og utviklende det!! Bare det ikke dreier seg om helt feil ting, som f.eks. hvordan nabo`n osv osv

Unknown said...

Flott bro bilde fra Berlin.
Har vært i Berlin men husker ikke broen.
Måtte teste travel IQèn, prøvde meg på europa og fikk 87 :-)

GAWO said...

Har aldri vært i Berlin men byen står på listen min.
Fin bro. Den har jeg hørt om :-)

GundaM said...

Takk for sist Arne, hørte jeg og Anemone traff deg under ei bro......? Den dama, den fantasien det neste er vel at det blir virkelighet ;0)