Thursday, September 18

Happy birthday Henrik

4 comments:

Anne said...

Ååååå gratulasjonshilsninger også herfra !!

Pernille said...

Å så skjønn! Barnebarnet ditt om jeg husker rett:)Og så flott et bilde:)Gratulerer med dagen Henrik:) Hærlig unge:)

Ja jeg er tidlig i dag. For kl halv ni skal jeg ut å leke taxi for dattera vår. Hvor mange kommentarer bryr jeg meg ikke så mye om. Tall har jeg aldri brydd meg om foruten i matematisk form;) Men blir kjempeglad når bloggvenner som jeg setter pris på stikker innom og legger igjen noen ord:) Det er det som betyr noe for meg:) Og så elsker jeg å se andres fantastiske bilder:)

Så no ble jeg kjempeglad for at du stakk innom:)

Ha en fin-fin kveld, Arne:)

Petunia said...

Gratulerer til den hjerteknuser'n<3

FO - 2 said...

En litt forsinket gratulasjonshilsen til sjarmøren der. :)
Hipp hipp hurra!