Thursday, September 25

Oktoberfest in Berlin

8 comments:

Rune Eide said...

Skååååål!!!!

Anne said...

JaDA!! Her snakker vi arm muskler gitt :-)

...men øl har nok aldri helt vært min greie...

9na said...

Hva skjer'a? Bærera me tenna eller?

Ivar Østtun said...

Ble øltørst ja :-)
Men hvor er aquaviten forresten :-D

Som mine dager er said...

... und hier kommt Heidi mit die armen voll von Bier. Aber sie verwendet zu haben big titties!! Wohin sind die grossen titties?! Dass kann ich nich sehen. Vielleicht nuhr "rosin-mugger" på denne dama?!

Huff ... uansett mugger og øl så hadde dette vært gøy å fått med seg.

Ha en fin helg!

Unknown said...

Ja nå er det faktisk 18år siden jeg var i Berlin sist.
Når jeg så bilde så kom jeg til å tenke på en pub i Hamburg som het Zillertal, de spillte tyroler musikk og damene serverte øl på samme måte. :)

Pretty Life Online said...

Nice catch..... Great job! Hope you can visit my corner too...

ANNA-LYS said...

Female Power Expressed! :-D

Cheers,